11 فیلم عاشقانه، پیشنهاد شده از مووینه
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

فیلم های ژانر عاشقانه همیشه بهترین بهانه برای گریستن و یا کاتارسیس در ما هستند. عشق دوست داشتنی ترین حس در میان انسان ها است و به خاطر آوردن لحظات عاشقانه چه برای عشقی که از دست رفته و چه برای عشقی که پایدار مانده بهترین اتفاق است. در این بخش می خواهیم، 11 فیلم عاشقانه سینمایی را برای شما معرفی و بررسی می کند، پس با ما همراه باشید.

The Wedding Singer 1998 فیلم عاشقانه خواننده عروسی

یک فیلم با بازی متفاوت آدام سندلر که ما بیشتر با پیشه کمدی اورا می شناسیم. داستان راجع به یک خواننده عروسی فقیر است. رابی خواننده و جولیا مستخدم، هردو قرار است با دو نفر دیگر ازدواج کنند. اما سرنوشت به آن‌ها کمک می کند یکدیگر را بیابند .رابی با جولیا سالیوان جذاب (درو باریمور) ملاقات می کند که همان عشق ابدی زندگی اش است. پر از کاموای کلاسیک فیلم سندلر و آهنگ های احمقانه ، این یک فیلم احساس خوبی است که باعث می شود شریک زندگی شما بپرسد :تو هم ب اندازه رابی منو دوست داری؟!

Shakespeare in Love 1998 فیلم احساسی شکسپیر عاشق

شکسپیر عاشق فقط ترکیبی مناسب برای فراهم کردن لحظات عاشقانه شما است. ویلیام شکسپیر جوان و بدون روحیه (جوزف فاینس) در میان مجموعه ای از وعده های تحقق نیافته که درگیر بلوک نویسندگان بزرگی است ، تا اینکه با ویولای جوان و جذاب (گوینت پالترو) آشنا می شود که به عنوان بازیگر برای نمایش های شکسپیر داوطلب می شود . با ارائه چیزی فراتر از یک فیلم عاشقانه ، این قصیده کلاسیک به دوران الیزابت تعلق دارد و با ته مایه های کمدی لحظات مفرهی برایتان می سازد.

Definitely, Maybe 2008 فیلم رمانتیک قطعا ، شاید

قطعاً ، شاید ، یکی از بهترین های ژانر عاشقانه است ، یک داستان تأثیرگذار با بازیگران ستاره است که یک فیلم خلاقانه از ژانر رام کام را ارائه می دهد. ما زندگی عاشقانه رایان رینولدز تقریباً طلاق گرفته را مشاهده می کنیم ، در حالی که او برای دخترش (ابیگیل برسلین) نحوه آشنایی او و مادرش را توضیح می دهد. این فیلم پر از لحظات دلسوزانه صمیمیت و آسیب پذیری است که همه شخصیت ها دقیقاً در آنها جای می گیرند. این فیلم را یک نقش معمولی از رینولدز نمی توان نامید و مطمئناً یکی از بهترین فیلم های رایان رینولدز است.

Romeo + Juliet 1996 فیلم فوق العاده احساسی رومئو و ژولیت

رومئو , ژولیت یکی دیگر از موارد اضافه شده شکسپیر به این لیست ، اجرای استادانه ای از این داستان قدیمی است که توسط باز لورمان ساخته شده است. با حفظ دقیق فیلمنامه ، رومئو (لئوناردو دی کاپریو) و ژولیت (کلر دانس) در ورونا مدرن (دهه 90) ملاقات می کنند.. همراه با موسیقی متن معاصر ، برش دهنده و بازیگران با شکوه ، این فیلم به یکی از ماندگار ترین فیلم های اقتباس شده از رمان رومئو و ژولیت است.

Things I Hate About YoU 1999 10 فیلم عاشقانه 10 چیز راجع به تو که از آن متنفرم

در یک دبیرستان از طبقه متوسط ​​سیاتل ، بیانکا (لاریسا اولینیک) دختری محبوب و زیبا است که بسیاری از پسران دوست دارند با او باشند (اشموزهای متکبر و احمق عاشقانه رمانتیک) ، اما با پدر کنترل کننده او اجازه داده نمی شود قرار ملاقات بگذارد مگر اینکه خواهر بزرگتر صاف و ساینده اش ، کت (جولیا استایلز) تصمیم بگیرد با کسی قرار بگذارد. در این فیلم هیث لجر یکی از بازی های متفاوت و جذابش را به نمایش گذاشته که بعد از مرگش احتمالا یاد اورا زنده نگه خواهد داشت.

Always Be My Maybe 2019 فیلم رمانتیک همیشه شاید من باشم

فیلم داستان ساشا (علی وونگ) و مارکوس (پارک رندال) را دنبال می کند ، دو نفری که همه تصور می کردند سرانجام با هم هستند. بعد از 15 سال فاصله ، دوباره یکدیگر را می بینند و این ملاقات ها به یک ارتباط قوی تبدیل می شود.

Moulin Rouge 2001 فیلم عاشقانه مولن روژ

مولن روژ یک نمایش باشکوه از استعداد موسیقی و تراژدی عاشقانه است. یک شاعر بی پول (ایوان مک گرگور) عاشق یک خواننده دوست داشتنی ، شنیع و مجلسی (نیکول کیدمن) می شود ، که برای تأمین بودجه تولید بزرگ بعدی مولن روژ ، می توان کمک های زیادی به او بکند. با اجرای شگفت آور موسیقی از مک گرگور و همچنین کیدمن و صحنه های از پریشانی عاطفی که توسط طرح های رنگی افراطی برجسته شده است ، این فیلم موزیکال با آنچه شما می بینید متفاوت است.

The Big Sick 2017 فیلم احساسی بیمار بزرگ

این فیلم براساس داستان عاشقانه زندگی واقعی کمدی Kumail Nanjiani و Emily Gordon ساخته شده است. داستان نانجیانی را دنبال می کند در حالی که او برای ایجاد حرفه ای در استندآپ تلاش می کند. پس از دویدن با هکلری به نام امیلی (زوی کازان) ، رابطه به سرعت شکل می گیرد. با این حال ، این زوج با یک فشار خانوادگی روبرو می شوند و هنگامی که آنها از هم جدا می شوند ، کما چیزی است که آنها را به هم نزدیک می کند.

First Dates 2004 50 فیلم متفاوت و عاشقانه 50قرار اول

یکی دیگر از فیلم های عاشقانه با بازی متفاوت آدام سندلر ، با حضور درو باریمور ، یک درام کمدی است که صادقانه بسیار تم غمگینی دارد اما لحظات عاشقانه فوق العاده آن می تواند شمارا احساسی کند. هنری روث مردی است که از تعهد داشتن نسبت به یک زن می ترسد، تا اینکه دختری جذاب به نام لوسی را می بیند. آنها با هم بیشتر آشنا می شوند و هنری از این که دختر رویاهیش را پیدا کرده خوشحال است، تا اینکه درمیابد لوسی حافظه کوتاه مدتش را از دست داده و فردای آن روز دیگر هنری را به یاد نمی آورد.

Lost in Translation 2003 فیلم عاشقانه گمشده در ترجمه

گمشده در ترجمه که به زیبایی اجرا شده و در یک جابجایی بین کمدی و عاشقانه قرار دارد ، شاهکاری است با تحسین منتقدان. هنگامی که یک ستاره سینمای غمگین و تنها (بیل موری) به طور سرزده با یک زن جوان تازه ازدواج کرده و شکاک (اسکارلت جوهانسون) در توکیو ملاقات می کند ، میان آن ها رابطه عمیقی به وجود می اید. طرفداران آثار موری بدون شک از این کلاسیک صوفیا کوپولا را بسیار دوست خواهند داشت.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004 فیلم فوق رمانتیک درخشش ابدی یک ذهن پاک

فیلم مفهومی ، درخشش ابدی یک ذهن پاک یک شاهکار سینمایی است که در آن ژانر ، روایت و مفهوم حافظه به چالش کشیده می شود. جوئل (جیم کری) هنگام ملاقات با کلمنتین (کیت وینسلت) ، فردی دمدمی مزاج ، در قطار برای رفت و آمد معمول خود است که اظهارات ظالمانه ای می کند که گوش قهرمان داستان ما را می گیرد. بیننده احتمالا لحظات اول فیلم کمی گیج می شود اما رفته رفته فیلم به قلب هر انسانی نفوذ می کند و از درد جدایی و اجبار برای پاک کردن ذهن از فردی عاشقش بوده ایم می گوید.

 

شما کدوم یکی از این فیلم هارو دیدین؟ جای چه فیلمی تو این لیست خالیه؟

منبع: فیلم های عاشقانه





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: